Podróżnicza "bucket list"



Mam to szczęście, że mogę dużo podróżować, ale moja podróżnicza "bucket list" nie jest długa. Tak naprawdę są tylko trzy kraje, do których bardzo chcę pojechać, a na pozostałe wycieczki mam po prostu otwartość.

Japonia

Do Japonii przyciąga mnie jej egzotyka i kontrasty - wielowiekowa tradycja przenikająca się z najnowszymi technologiami. Pociąga mnie też koncepcja społeczeństwa, w którym zasady są bardzo ważne. Oprócz tego interesuje mnie japońska kuchnia, w której nie używa się przypraw.


Road trip w USA

W tym przypadku trudno mówić o tym, że to jednorodna wycieczka do jednego kraju. Stany są wielkim krajem o dużej liczbie krajobrazów, społeczności, więc to byłaby wycieczka przez różnorodność. Pociąga mnie zestawienie rzeczywistości z tym co znamy z telewizji oraz niezwykła przyroda, np. parki narodowe Utah.


Greckie wyspy

Jest kilka greckich wysp, które są trudniej dostępne z Polski - trudniej niż np. Korfu i Kreta, na które można bezpośrednio dolecieć samolotem. Chcę pojechać na Naksos i Milos i otaczające je mniejsze wysepki.




Jakie są twoje podróżnicze marzenia?

Komentarze

Popularne posty