Moje podróżnicze niezbędniki


Podróżuję kilka lub kilkanaście razy do roku: na weekend w Polsce, na dłuższe wypady po Europie i poza Europę, na wakacje w zimie i w lecie. Mój bagaż zmienia zawartość właściwie ka każdym razem. Jednak jest kilka rzeczy, które mam zawsze przy sobie:

  • okulary przeciwsłoneczne - koniecznie z polaryzacją,
  • pomadka ochronna - moja ulubiona to czarny chapstick i niebieski blistex,
  • cienki szalik lub chusta - w ostatnich miesiącach moim ulubieńcem jest cienki bawełniany szalik, który kupiłam w Delhi,
  • chusteczki antybakteryjne,
  • pilniczek do paznokci - jeśli podróżuję samolotem tylko z bagażem podręcznym, wybieram szklany lub papierowy,
  • kapelusz lub czapka - to w zależności od pory roku, ale zawsze mam jakieś nakrycie głowy.
A ty bez czego nie wyobrażasz sobie choćby najkrótszej wycieczki?

Komentarze

Popularne posty